Замовлення товару:
Щоб замовити товар в магазині ви можете:

  • оформити замовлення на сайті;
  • написати нам листа: fertilizer24@ukr.net (з заповненим бланком замовлення)
    БЛАНК

    Мінімальна сума замовлення 300 грн.
    Відправка здійснюється протягом 1-2-х робочих днів транспортною компанією Нова Пошта після
    уточнення та підтвердження нашим менеджером замовлення.
    Доставка товарів здійснюється за рахунок покупця за тарифами служби доставки. Розрахувати
    приблизну вартість доставки можна на сайті транспортної компанії: https://novaposhta.ua/delivery
    Як тільки ваше замовлення буде відправлено, ви отримаєте номер накладної по СМС, за яким зможете забрати посилку.

Пам’ятайте!

Для того, щоб не платити за зберігання посилки, вчасно забирайте її з поштового відділення. При
отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.

Способи оплати:

  • При отриманні товару (Накладений Платіж). При отриманні товару накладною платою, до
    вартості товару та доставки замовлення додається комісія Нової Пошти за пересилку коштів:
    20 грн+2% від суми переказу.
  • Онлайн-оплата банківською карткою
  • Безготівковий розрахунок – рахунок для оплати через банк Юридичним і Фізичним особам.

    Для відправки товару необхідно обов’язково вказати інформацію:
  • П.І.Б. отримувача.
  • Номер телефону.
  • Адреса та відділення Нової пошти.
  • Електронна пошта.
    Актуальна інформація нам потрібна для швидкого зв’язку з вами і компетентного супроводу на всіх
    етапах нашої співпраці.

    Імовірність отримати неякісний товар близька нулю, але якщо виникла така ситуація Компанія
    здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
    Необхідно, щоб було виконано наступне:
    1) Дотримані всі умови отримання товару;
    2) Збережений сам товар, упаковка, чеки про оплату;
    3) На електрону пошту fertilizer24@ukr.net відправлені претензії до якості товару, в якій були
    зазначені номер замовлення, контактні дані (П.І.Б., номер телефону), докладний опис
    проблеми, фото товару (кілька штук, брак крупним планом), сканкопію Акту про огляд,
    оформленого на відділенні Нової пошти (при недостачі і/або псування товару).
    Також обмін можливий якщо Вам прийшло не те, що Ви замовляли (випадково відправили не Ваше замовлення).
    Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
    При будь-якому варіанті спочатку обов’язково зв’яжіться з нами.